Doprava a platba

Doprava

Objednané zboží, které není skladem - ihned k odeslání, je k odeslání nejčastěji do 2 - 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet, budeme Vás o tom neprodleně informovat.

Způsoby dopravy

Zásilkovna.cz - Odběr v síti poboček

Při nákupu nad 2 500 Kč je doprava zdarma.

Výdej zásilek v síti poboček Z-point v ČR do 5 kg75 Kč
Výdej zásilek na pobočce Kolín, Politických vězňů 3045 Kč
Platba předem na účetzdarma
Platba dobírkou na pobočce+ 50 Kč

Seznam sítě poboček naleznete zde http://www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete.

DPD Private

Při nákupu nad 2 500 Kč je doprava zdarma.

Poštovné a balné150 Kč
Platba předem na účetzdarma
Platba dobírkou (platební kartou nebo hotově)+ 50 Kč

Zásilkovna.cz - Odběr v síti poboček na Slovensku

Při nákupu nad 100 € je doprava zdarma.

Výdej zásilek v síti poboček Z-point v SR do 5 kg4,48 €
Platba předem na účetzdarma
Platba dobírkou na pobočce+ 1,34 €

Seznam sítě poboček naleznete zde http://www.zasielkovna.sk/kde-nas-najdete.

DPD Private na Slovensko

Poštovné a balné13,00 €
Platba předem na účetzdarma
Platba dobírkou (platební kartou nebo hotově)+ 4,60 €

Převzetí zboží od dopravce

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. Podmínky pro uplatnění reklamace řeší obchodní podmínky jednotlivých dopravců.

http://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/zasady-pro-dodavani-zasilek-a-poukazanych-peneznich-castek (Reklamace poštovních zásilek)

http://www.zasilkovna.cz/obchodni-podminky čl. 11. (Uplatnění nároku na náhradu škody)

Platba

Ke každé dodávce zboží vystaví prodávající doklad o zaplacení, který na vyžádání zašle kupujícímu spolu se zbožím, případně elektronicky či doporučeným dopisem.

Konkrétní způsob platby si zvolí zákazník při samotné objednávce.

Způsoby platby jsou následující:

  • - platba předem na účet obchodu 670100-2209894008/6210 (mBank)
  • - platba dobírkou při převzetí zboží

V případě, že si kupující zvolil jako způsob doručení dobírku a zásilku z libovolných důvodů nepřevezme, bude toto jednání považováno za porušení "Obchodních podmínek" a "Kupní smlouvy". V případě, že kupující požádá o opakované doručení, bude mu zásilka znovu zaslána a celková cena objednávky bude zatížena dvojnásobným poplatkem za poštovné.

© 2013 - 2024 malovanatruhla.cz, všechna práva vyhrazena.

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde / reset.