Objednané zboží, které není skladem - ihned k odeslání, je k odeslání nejčastěji do 2 - 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet, budeme Vás o tom neprodleně informovat.
Výdej zásilek v síti poboček Z-point v ČR do 5 kg | 75 Kč |
Výdej zásilek na pobočce Kolín, Politických vězňů 30 | 45 Kč |
Platba předem na účet | zdarma |
Platba dobírkou na pobočce | + 50 Kč |
Seznam sítě poboček naleznete zde http://www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete.
Poštovné a balné | 150 Kč |
Platba předem na účet | zdarma |
Platba dobírkou (platební kartou nebo hotově) | + 50 Kč |
Výdej zásilek v síti poboček Z-point v SR do 5 kg | 4,48 € |
Platba předem na účet | zdarma |
Platba dobírkou na pobočce | + 1,34 € |
Seznam sítě poboček naleznete zde http://www.zasielkovna.sk/kde-nas-najdete.
Poštovné a balné | 13,00 € |
Platba předem na účet | zdarma |
Platba dobírkou (platební kartou nebo hotově) | + 4,60 € |
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. Podmínky pro uplatnění reklamace řeší obchodní podmínky jednotlivých dopravců.
http://www.zasilkovna.cz/obchodni-podminky čl. 11. (Uplatnění nároku na náhradu škody)
Ke každé dodávce zboží vystaví prodávající doklad o zaplacení, který na vyžádání zašle kupujícímu spolu se zbožím, případně elektronicky či doporučeným dopisem.
Konkrétní způsob platby si zvolí zákazník při samotné objednávce.
Způsoby platby jsou následující:
V případě, že si kupující zvolil jako způsob doručení dobírku a zásilku z libovolných důvodů nepřevezme, bude toto jednání považováno za porušení "Obchodních podmínek" a "Kupní smlouvy". V případě, že kupující požádá o opakované doručení, bude mu zásilka znovu zaslána a celková cena objednávky bude zatížena dvojnásobným poplatkem za poštovné.