Czech Superbrands Award

Čaje značek Ahmad Tea a Dilmah zdobí zlatá značka Czech Superbrands Award 2013. Víte, co toto prestižní ocenění znamená?

Program byl založen v roce 1995 ve Velké Británii a v současné době funguje v 88 zemích světa. V České republice byl program poprvé představen v letech 2005 – 2007.

Hodnocení značek provádí odborná porota složená z profesionálů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Mezi hodnotící kritéria patří známost, budování brandu, akceptace, inovace a prestiž. Tím je zaručeno, že Superbrands jsou pouze značky, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví.

Czech Superbrands Award

Hlavním symbolem titulu Superbrands je logo pečeti, které může oceněná společnost používat pro své externí a interní účely. Mezi nejefektivnější využití pečeti patří umístění na obal výrobku a webové stránky. Další výhodou ocenění je umístění v ročence, která vychází pravidelně pro každý ročník. Obsahuje profily jednotlivých značek, jejich historii, vývoj a největší úspěchy. 

Oceněné značky mají možnost účastnit se celostátního průzkumu společnosti Gfk a zjistit bližší informace o potřebách svých zákazníků. Z těchto výzkumů pravidelně vyplývá, že značky oceněné Supebrands jsou atraktivnější pro spotřebitele a mají silnější renomé, než značky ostatní. Vyvrcholením celého programu je galavečer s vyhlašováním a předáním cen Superbrands zástupcům oceněných společností. Zástupci Superbrands zároveň představí ročenku představující také oceněné značky.

Jak to funguje aneb Program Superbrands

Titul Superbrand je tedy udělován nejlepším značkám na trhu. Tyto úspěšné značky jsou poté pozvány do programu Superbrands, který pomáhá posílit a upevnit jejich popularitu díky kolektivním kampaním, průzkumům a publikacím, které následně pozitivně osloví jak spotřebitele, tak obchodní partnery. Cílem této kolektivní kampaně je prezentovat vybrané značky společně pod

Czech Superbrands Award
jednotnou marketingovou strategií. Společné vystupování v novinách, televizi, rozhlase a na internetu pod záštitou titulu Superbrands posílí pozitivní vztah ke značce.

Srdcem celého programu je tradičně ročenka Superbrands. Každý rok poskytuje čtenářům a zájemcům o marketing náhled do zákulisí úspěšných značek. Představí jejich historii i osoby, které za značkou stojí, a čtenář se dozví o jejich produktech a aktivitách v oblasti CSR.

Další součástí programu Superbrands je výzkumný projekt, díky kterému lze vyčíslit hodnotu značky a porovnat ji s konkurencí. Průzkum pracuje s celostátním vzorkem a oceňuje hodnotu značky v očích spotřebitelů, a to na základě 10 kritérií. Průzkum pro Superbrands provádí mezinárodně uznávaná společnost GfK, která je jedním z předních hráčů v oblasti průzkumu trhu.

                                                            http://www.czechsuperbrands.com

© 2013 - 2024 malovanatruhla.cz, všechna práva vyhrazena.

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde / reset.